Wydrukuj to Strona

Nabór 3/2025 – POPRAWA DOSTĘPU DO MAŁEJ INFRASTRUKTURY PUBLICZNEJ

OGŁOSZENIE NR 3/2025

w ramach interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność PS WPR 2023-2027 – komponentu Wdrażanie LSR

Nabór ogłaszany jest na operacje w zakresie: POPRAWA DOSTĘPU DO MAŁEJ INFRASTRUKTURY PUBLICZNEJ

– nabór wniosków trwa od 7.07.2025 r. do 21.07.2025 r. 

Ogłoszenie o naborze

I. Regulamin naboru wraz 

1. Załączniki do regulaminu:

1) Załącznik nr 1 – Kryteria wyboru operacji;

2) Załącznik nr 2 – Wykaz załączników do wniosku o przyznanie pomocy;

3) Załącznik nr 3 – Oświadczenie RODO dla LGD;

4) Wykaz załączników do wniosku o płatność

5) Instrukcja wypełniania Wniosku o Przyznanie Pomocy;

6) Pomocniczy załącznik do Instrukcji do Wniosku o Przyznanie Pomocy;

7) Załączniki do wniosku o przyznanie pomocy:

– Załącznik nr 1 – Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości;

– Załącznik nr 2 – Oświadczenie o kwalifikowalności VAT;

– Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis zadań wymienionych w ZRF;

– Załącznik nr 8 – potwierdzenie niekomercyjnego charakteru operacji 

8) Wzór Umowy o przyznanie pomocy;

9) Załączniki do umowy o przyznanie pomocy I.13.1;

–  Załącznik nr 1 – Zestawienie rzeczowo – finansowe;

– Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych;

 – Załącznik nr 3 – Wykaz działek na których będzie realizowana operacja trwale związana z nieruchomością

10) Formularz oceny własnej.

 

Procedura wyboru i oceny operacji wraz z załącznikami.

1. REJESTR ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW

2. OŚWIADCZENIE PRACOWNIKÓW O BEZSTRONNOŚCI

2a. OŚWIADCZENIE EKSPERTA O BEZSTRONNOŚCI

3a.ARKUSZ WERYFIKACJI FORMALNEJ

3b. POMOCNICZY ARKUSZ OCENY WSTĘPNEJ

4. OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI I POUFNOŚCI

5. REJESTR POWIĄZAŃ

6. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUP INTERESÓW – po zmianach

7. LISTA OPERACJI SPEŁNIAJĄCYCH WARUNKI UDZIELENIA WSPARCIA

8. KARTA OCENY OPERACJI

9. LISTA OPERACJI NIEWYBRANYCH DO FINANSOWANIA

10. LISTA OPERACJI WYBRANYCH DO FINANSOWANIA

11a. Pismo wzywające do uzupełnień

11b. Pismo informujące Wnioskodawcę o wyniku oceny operacji

12a. UCHWAŁA ws. WYBRANIA

12b UCHWAŁA ws. NIEWYBRANIA

13. UCHWAŁA LGD ws. zatwierdzenia listy operacji spełniających warunki udzielenia wsparcia

14. UCHWAŁA LGD ws. zatwierdzenia listy operacji wybranych do finansowania

15. REJESTR INTERESÓW CZŁONKA RADY ORGANIZACYJNEJ

16. REJESTR INTERESÓW PRACOWNIKA

 

Opublikowano: 23.06.2025 r.

Permalink do tego artykułu: https://dolinanoteci.com.pl/?page_id=13327