Wydrukuj to Strona

Nabór 4/2025 – ROZWÓJ WSPÓŁPRACY POPRZEZ TWORZENIE KRÓTKICH ŁAŃCUCHÓW DOSTAW ŻYWNOŚCI (START KŁŻ)

OGŁOSZENIE NR 4/2025

w ramach interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność PS WPR 2023-2027 – komponentu Wdrażanie LSR

Nabór ogłaszany jest na operacje w zakresie: ROZWÓJ WSPÓŁPRACY POPRZEZ TWORZENIE KRÓTKICH ŁAŃCUCHÓW DOSTAW ŻYWNOŚCI (START KŁŻ)

– nabór wniosków trwa od 7.07.2025 r. do 21.07.2025 r. 

Ogłoszenie o naborze 

I. Regulamin naboru 

1. Załączniki do regulaminu:

    1) Załącznik nr 1 – Kryteria wyboru;

    2) Załącznik nr 2 – Wykaz załączników do wniosku o przyznanie pomocy;

    3) Załącznik nr 3 – Oświadczenie RODO dla LGD;

    4) Wykaz załączników do wniosku o płatność

    5) Instrukcja wypełniania Wniosku o Przyznanie Pomocy;

    6) Pomocniczy załącznik do Instrukcji do Wniosku o Przyznanie Pomocy;

    7) Załączniki do wniosku o przyznanie pomocy:

         – Załącznik nr 1 – Oświadczenie właściciela lub współposiadacza nieruchomości;

         – Załącznik nr 2 – Oświadczenie o kwalifikowalności VAT;

         – Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis zadań wymienionych w ZRF;

         – Załącznik nr 4 – Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przez MŚP;

         – Załącznik nr 5 –  Oświadczenie małżonka  o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy;

         – Załącznik nr 6 – Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim lub o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności;  

   8) Wzór Umowy o przyznanie pomocy;

   9) Załączniki do umowy o przyznanie pomocy I.13.1;

        –  Załącznik nr 1 – Zestawienie rzeczowo – finansowe;

        – Załącznik nr 1 – Biznesplan;

        – Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych;

        – Załącznik nr 3 – Wykaz działek na których będzie realizowana operacja trwale związana z nieruchomością

  10) Formularz oceny własnej.

 

Procedura wyboru i oceny operacji wraz z załącznikami.

1. REJESTR ZŁOŻONYCH WNIOSKÓW

2. OŚWIADCZENIE PRACOWNIKÓW O BEZSTRONNOŚCI

2a. OŚWIADCZENIE EKSPERTA O BEZSTRONNOŚCI

3a.ARKUSZ WERYFIKACJI FORMALNEJ

3b. POMOCNICZY ARKUSZ OCENY WSTĘPNEJ

4. OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI I POUFNOŚCI

5. REJESTR POWIĄZAŃ

6. OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUP INTERESÓW – po zmianach

7. LISTA OPERACJI SPEŁNIAJĄCYCH WARUNKI UDZIELENIA WSPARCIA

8. KARTA OCENY OPERACJI

9. LISTA OPERACJI NIEWYBRANYCH DO FINANSOWANIA

10. LISTA OPERACJI WYBRANYCH DO FINANSOWANIA

11a. Pismo wzywające do uzupełnień

11b. Pismo informujące Wnioskodawcę o wyniku oceny operacji

12a. UCHWAŁA ws. WYBRANIA

12b UCHWAŁA ws. NIEWYBRANIA

13. UCHWAŁA LGD ws. zatwierdzenia listy operacji spełniających warunki udzielenia wsparcia

14. UCHWAŁA LGD ws. zatwierdzenia listy operacji wybranych do finansowania

15. REJESTR INTERESÓW CZŁONKA RADY ORGANIZACYJNEJ

16. REJESTR INTERESÓW PRACOWNIKA

 

Opublikowano: 23.06.2025 r.

Permalink do tego artykułu: https://dolinanoteci.com.pl/?page_id=13330