Informujemy, że Instytut Finansów i Zarządzania organizuje w dniu 17.09.2021 r. w Warszawie, przy ul. Wspólnej 41 szkolenie I Ogólnopolskiego Forum Klubów Seniora pn. “Tworzenie, funkcjonowanie i finansowanie Klubów Seniora”.
W trakcie obrad omówione zostaną wybrane kluczowe zagadnienia związane z działalnością klubów w okresie po
pandemii, w tym między innymi:
• możliwe formy organizacyjno – prawne klubu a źródła finansowania działalności,
• zatrudnianie pracowników, wymagania, kwalifikacje i sposób wynagradzania,
• formy, metody i zakres prowadzonej działalności,
• zasady odpłatności – alternatywne rozwiązanie.
Zgłoszenia prosimy przesyłać a załączonej Karcie zgłoszenia , zaznaczając preferowaną formę udziału – w trybie stacjonarnym lub zdalnym (on-line).
Zajęcia/wykłady prowadzone będą w godzinach 10-14. w godzinach 14-16 realizowane będą konsultacje indywidualne.
Sala może ulec zmianie, w zależności o liczby zgłoszonych uczestników zajęć – w trybie stacjonarnym.
Zgłoszeni uczestnicy mają prawo do zgłaszania pytań drogą elektroniczną, na które przedstawione zostaną odpowiedzi
w trakcie spotkania. Termin nadsyłania pytań upływa 3 września
Koszt udziału w FORUM wynosi – 420 złotych + VAT (23%) W przypadku zapłaty środkami publicznymi cena netto
jest ceną brutto (obowiązuje zwolnienie z podatku VAT).
W przypadku zgłoszenia i opłacenia szkolenia do 23 lipca (piątek) stosowana jest opłata obniżona/promocyjna
w wysokości 220 złotych + VAT (23%).
W przypadku zgłoszenia i opłacenia szkolenia do 20 sierpnia (piątek) stosowana jest opłata obniżona/promocyjna
w wysokości 320 złotych + VAT (23%).
Liczba ofert promocyjnych jest ograniczona.
Zgłoszenia lub ewentualne pytania prosimy przesyłać na adres biuro@instytutonline.pl
Telefon do organizatora : 506 430 526